close

Alan Walker-Faded.png

 

 

【歌詞中英對照】:

You were the shadow to my light

猶如影子一般跟隨著我

Did you feel us?

你感受到我們了嗎?

Another star, you fade away

如流星般消逝

Afraid our aim is out of sight

害怕我們的一切即將消逝眼前

Wanna see us, alive

期盼我們能夠一直存在

 

Where are you now?

你現在哪裡呢?

Where are you now?

現在你在何處?

Where are you now?

你聽的到我的呼喚嗎?

Was it all in my fantasy?

難道這一切只是幻影?

Where are you now?

你在哪裡呢?

Were you only imaginary?

難道你只是我的幻想嗎?

Where are you now?

你在何處呢?

Atlantis, under the sea, under the sea

猶如亞特蘭提斯一般沒入海底

Where are you now?

你身在何處呢?

Another dream

另一個夢境嗎

The monster's running wild inside of me

內心深處的心魔正在奔騰

I'm faded, I'm faded

即將把我吞噬

So lost, I'm faded, I'm faded

迷失了自我,任憑消逝

So lost, I'm faded

好迷惘,而我即將消逝

 

These shallow waters never met what I needed

淺水處永遠無法前往心之所向

I'm letting go, a deeper dive

讓自己沉入海中

Eternal silence of the sea

感受永恆寧靜之海

I'm breathing, alive

重新活過來

 

Where are you now?

而你在哪裡呢?

Where are you now?

你身在何處呢?

Under the bright but faded lights

即將消逝在光影中

You set my heart on fire

你點燃我心中熊熊烈火

Where are you now?

而你現在在哪裡呢?

Where are you now?

你在何處呢?

Where are you now?

聽得到我的呼喚嗎?

Atlantis, under the sea, under the sea

猶如偉大帝國般沉入深海

Where are you now?

你現在在哪裡?

Another dream

另一個夢境

The monster's running wild inside of me

心裡的惡魔即將吞噬我

I'm faded, I'm faded

我將消逝了

So lost, I'm faded, I'm faded

如此迷失,漸漸地消逝

So lost, I'm faded

如此迷惘,消失在你世界

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Jackie Lee 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()